2018年3月30日金曜日

KAISERCRAFT March Blog Challenge

Hello!
My first blog challenge.

初めてカイザークラフトの3月のブログチャレンジをしてみました

このペーパー好きな紫色だったので前に近所の神社で撮った山つつじの
紫に合うと思って作ってみました♪

この神社のつつじ毎年たくさんの人が見に来るぐらいきれいなんですよ!


This Layout.


Almost all collection of MISTY MOUNTAINS was used.

A stamp used several old collections.


A small flower also cut paper of the collection in a circle and made.


A used picture made the mountain azalea which blooms this time in a shrine in neighborhood a background.

Purple is very beautiful.

A cherry tree also was in bloom and was pink and purple nice collaboration exactly.



Purple paint and floret were scattered over the turn.


It was a favorite purple theme, so I tried.


http://www.kaisercraft.com.au/blog/march-blog-challenge-thursday-8th-march/




I was happy because I could make a favorite purple layout.

Thank you very much!







0 件のコメント:

コメントを投稿

studiopolkaDTワーク3

 こんばんは 先日はインスタグラムライブをご覧いただきありがとうございました♪ みなさまにプリマのワックスの魅力を少しでも伝えられていたらうれしいです♪ こちらで完成のご報告がまだでしたのでご紹介します こんな感じで完成しました♪ 詳細はライブでお伝えしているので完成写真のアップ...